8. klasside miniatuurne aed

8. klassidel oli bioloogia tunnis distantsõppe ajal ülesanne teha lillekast kooliõue.

Kuna 8. klassi bioloogias on peamiseks teemaks taimed, siis sellest ka praktiline töö sellest, kuidas taimede seemneid külvata, istutada, hooldada ning, mis tingimusi erinevad taimed vajavad. Need teadmised jäävad palju paremini meelde, kui kõik ise praktiliselt läbi teha. Samas on töö lõimitud mitmete teiste õppeainetega nagu tehnoloogia, kunst ja matemaatika (ruumala arvutamine, kui palju mulda kasti vaja tuua). Iga õpilane valis endale projektis ühe ülesande, mida ta täitma pidi (mõnedel töö veel jätkub).

Praegu istutati jahedaid temperatuure taluvad lilled, kuid enne suve toimub väike muudatus, sest õpilaste kodus aknalaual või rõdul ootavad oma aega seemnest külvatud taimed.

Lillekasti projekti esitasime “Rohekäpp” konkursile kategooria all “Õnneliku õppe Keskkonnakäpp”.

11. mail paigutati kõikide 8. klasside ühisel osalusel lillekastid miniatuursesse aeda. Multši aitasid kinni tallata 2. klassi õpilased. Õpetajad ainult suunasid, kus vaja.

Enda töö tulemust nauditi pikalt ja kogu koolipäev veedeti õues.